Service en Dienstverlening van AnW Modeltreinen
Het kan zijn dat een artikel, dat u bij ons heeft aangeschaft, defect gaat. Hieronder treft u een aantal mogelijkheden aan:
Defecte artikelen binnen de garantieperiode:
Heeft u een artikel bij ons aangeschaft, en is deze defect, dan kunt u het artikel, als deze nog binnen de garantieperiode valt, bij ons aanbieden ter reparatie. Wij zullen het artikel dan voor u opsturen naar de fabrikant met het verzoek deze te repareren.
Neem contact met ons op via e-mail voor de mogelijkheden
Defecte artikelen buiten de garantieperiode:
Reparatie van defecte artikelen buiten de garantieperiode kunnen wij helaas niet meer voor u uitvoeren.
Als u dit artikel bij ons heeft aangeschaft, dan kunt u contact met ons opnemen zodat we een andere oplossing voor u kunnen zoeken. In een aantal gevallen is het mogelijk om een artikel tegen betaling te laten repareren bij de fabrikant of bij een collega-winkelier. Wij zullen u dan hiernaar verwijzen.
Neem contact met ons op via e-mail voor de mogelijkheden
Defecte artikelen niet bij ons gekocht:
Reparatie van defecte artikelen die niet bij ons zijn gekocht: voor deze artikelen kunnen we in bepaalde gevallen ook de reparatie verzorgen.
Sommige fabrikanten repareren ook buiten de garantie, uiteraard is dat niet kosteloos maar soms is het fijn als het artikel wordt gerepareerd.
Defecte artikelen buiten de garantieperiode
Neem contact met ons op via e-mail voor de mogelijkheden: