Service en Dienstverlening van AnW Modeltreinen

Het kan zijn dat een artikel, dat u bij ons heeft aangeschaft, defect gaat. Hieronder treft u een aantal mogelijkheden aan:

Defecte artikelen binnen de garantieperiode:

Heeft u een artikel bij ons aangeschaft, en is deze defect, dan kunt u het artikel, als deze nog binnen de garantieperiode valt, bij ons aanbieden ter reparatie. Wij zullen het artikel dan voor u opsturen naar de fabrikant met het verzoek deze te repareren.

Neem contact met ons op via e-mail voor de mogelijkheden

Defecte artikelen buiten de garantieperiode:

Reparatie van defecte artikelen buiten de garantieperiode kunnen wij helaas niet meer voor u uitvoeren.

Als u dit artikel bij ons heeft aangeschaft, dan kunt u contact met ons opnemen zodat we een andere oplossing voor u kunnen zoeken. In een aantal gevallen is het mogelijk om een artikel tegen betaling te laten repareren bij de fabrikant of bij een collega-winkelier. Wij zullen u dan hiernaar verwijzen.

Neem contact met ons op via e-mail voor de mogelijkheden